Blog Archive

March 4, 2017

Pesakit Gout Prepare Pasukan Bola Selepas Amalkan Vivix dan Jaga Makan


Assalamualaikum

Gout biasa Atiey dengar dari kalangan pakcik-pakcik tapi sebenarnya ada juga kaum wanita yang mengalaminya terutamanya yang telah menapouse.  GOUT atau dirujuk sebagai "ancient disease" dan sudah diketahui kewujudannya sejak 1800. Kadar pesakit gout dianggarkan satu dalam 100 orang.


Jangan kata ianya hanya berlaku pada golongan berumur. Orang muda pun boleh kena. Contohnya suami kawan Atiey sendiri. Baru umur akhir 20-an tapi dah bengkak situ bengkak sini. pantang termakan seafood, pasti demam tak boleh bangun. Sakit sendi.


Ada cara untuk kita ikhtiar iaitu dengan mengamalkan supplemen yang kaya dengan Resveratrol dan Polifenol yang terbukti tinggi antioksidan.


Mungkin anda pernah dengan tentang Resveratrol tapi dalam Vivix ni kandungan Resveratrolnya adalah 98% lebih asli daripada produk lain.  Dalam Vivix juga mengandungi 10 kali ganda lebih kuat Resveratrol yang mampu melambatkan pengumpulan protein AGE dalam sel tubuh manusia.




Pengalaman Encik Mail

"...saya tengah prepare pasukan bola pantai Malaysia untuk kelayakan piala dunia asia region. Alhamdulillah sihat-sihat aje dan penyakitnya pun dah tak datang selepas ambil ubat itu dan saya kawal makanan yang saya ambil"



Pengalaman ayah Puan Zarith
"Ayah menderita gout berpuluh-puluh tahun. Pain killer dan ubat gout peneman setiap hari. Salah makan mesti gout datang. Jalan sampai memapah dinding.
Tapi sejak amalkan Vivix satu sudu kecil setiap hari, Alhamdulillah takde lagi gout menjengah. Yang bestnya, boleh tinggalkan dah ubat gout dan painkiller yang dah bertahun ambik tu. Dan ayah dah boleh makan makanan kegemaran semula. Syukur Alhamdulillah" 


Sebotol Vivix (150ml) hanyalah RM475 sahaja. Setiap pembelian Vivix  akan menikmati kos penghantaran secara PERCUMA.

Kalau beli 2 botol, dapat keahlian pula PERCUMA dan bonus tunai pada bulan hadapan.


Klik http://bit.ly/2m3J3FD untuk terus whats app Atiey tanpa save nombor.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...