Bagaimana Nak Hilangkan Kesan Kulit Hitam Selepas Melahirkan?

Pengalaman pertama saya mengandung, amat pelikla bila tiba-tiba bawah leher ni kulit jadi hitam. Bagi sesetengah ibu pula ada yang juga mengalami di celah ketiak, perut dan celah peha. Semesti tak perlu paniklah sebab ianya berlaku kerana perubahan hormon.


Bila bayi dah keluar pulak, baru perasan kulit perut jadi berkedut dan ada macam berdaki hitam. Sental kuat-kuat pun bukan boleh keluar senang-senang. Ini berlaku akibat dari regangan kulit yang dialami sewaktu tempoh hamil dan apabila anda bersalin, kulit perut menjadi kendur dan menggelebeh.


Malu jugak dengan suami sebab dia macam daki stok sebulan kan..Haha.


Sebenarnya kulit tu akan kembali pada asalnya dengan syarat kena rajin sapu losyen dan berbengkung. Yelah, nanti kulit perut akan kecut balik tau.


Yang paling nampak kesan bila minum ESP setiap hari. ESP ni sumber protein tau u'olls.
Protein kan penting untuk penggantian sel-sel kulit, kuku dan rambut kita.


Setiap 21 hari, sel kulit kita ni akan mati. Tapi bukanlah mati pastu lama-lama jadi takdak kulit. Ia akan diganti semula dengan sel kulit yang baru. Cumanya sel baru ni dia akan copy details dari sel kulit yang lama. Bayangkan kalau yang lama tak cantik, apa hasil yang baru?

Bila kita amalkan protein sewaktu kita mengandung lagi, bekalan tu cukup untuk digunakan sebagai sumber untuk menghasilkan sel kulit yang lebih berkualiti. Kulit perut pun cantik je walaupun perlu membesar dan meregang.

Tapi kalau baru  nak amalkan selepas bersalin pun boleh dapat jugak kesannya.






Selain tu, ESP juga boleh memberi jalan keluar kepada masalah gastrik.




Selain untuk kegunaan ibu bersalin, siapa lagi yang boleh minum ESP?


  • Ibu hamil
  • Kencing manis
  • Pekerja yang mahu kekal bertenaga
  • Diet
  • Nak kurus
  • Masalah kulit wajah


HARGA

Sebotol ESP hanya berharga RM160 termasuk kos pos ke tempat anda.

Konsultansi akan diberikan untuk guide cara minum dan resipi istimewa ESP khas HANYA UNTUK ANDA yang BELI DENGAN SAYA.


Atiey Mohamad
SMS/Whatsapp: 0139218084


Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...