Ubat Darah Tinggi Tanpa Dadah

Darah tinggi ni jangan buat main-main. Bila doktor dah bagi ubat tu, kena makan ikut aturan dan jangan skip. Atiey sangat risau kalau tiba-tiba rasa sakit kepala dan atas leher sebab orang kata boleh jadi antara sipmtom atau petanda tekanan darah sedang tinggi.                                                                                                                                     

Cerita yang mungkin boleh dijadikan teladan untuk semua. Ada seorang saudara terdekat atiey, ambil lewa dengan pengambilan ubat darah tinggi. Sebabnya beliau fikir tekanan darahnya dah stabil. Suatu hari, tekanan darah terlalu tinggi dan tiada bacaan dapat diambil. Boleh faham tak macam mana panic keadaan masa tu? Mungkin Allah dan tetapkan perkara tu jadi asbab untuk beliau dipanggil “pulang”. Al- Fatihah.


Untuk membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, ramai juga yang berusaha dengan mengambil sumber-sumber makanan tambahan seperti minyak ikan, bawang putih dan vitamin B.


Bawang putih memang berkhasiat dan mampu membantu merendahkan tekanan darah kita. Pernah ada seorang cikgu yang atiey kenal, bila stress (ada darah tinggi) dia akan makan bawang putih mentah 4 biji camtu je sebagai ulam. Katanya memang berkesan.


Minyak ikan pula untuk melancarkan darah dan menghalang pembekuan darah. Sememangnya minyak ikan ni kita amalkan untuk membantu memecahkan lemak-lemak dalam badan juga. Orang yang nak kurus cari minyak ikan lah untuk kurus.


Darah tinggi berkait sangat dengan stress atau tekanan. Btul tak? Sebab tu vitamin B termasuk dalam senarai supplemen yang boleh merendahkan tekanan darah. Ia mampu menurunkan tekanan. Bagi yang migraine, cubalah makan vitamin B, kepala akan rasa lebih ringan dan boleh bantu hilangkan sakit tu.


Kalau dalam produk Shaklee, supplemen ni boleh didapati dalam bentuk

-Garlic Complex
-Omega Guard
-B Complex


Banyak sangat ke rasanya nak telan 3 jenis ni? Kalau camtu minum satu sudu Vivix setiap pagi untuk membantu mencapai total wellness. Vivix ni memberi impak kepada 4 mekanisma utama penuaan selular. Ia meresap jauh ke dalam DNA dan membantu membaiki kesihatan sel kita. Bila sel sihat, sistem badan kita ok dan inshaaAllah badan kita sihat secara keseluruhannya.




Nasihat atiey adalah jangan tinggalkan ubat darah tinggi anda tanpa arahan dari doktor. Supplemen ini kita gunakan sebagai satu usaha untuk membantu badan kita sihat. Apabila tekanan darah dah betul-betul stabil, dan badan benar-benar sihat, pergantungan kepada ubat mungkin boleh dilepas perlahan-lahan dengan nasihat doktor.

-Garlic Complex (60 biji) RM47.50
-Omega Guard (90 kapsul) RM136.00
-B Complex (120 biji) RM43.00

Jumlah kesemuanya adalah RM226.50


Untuk lebih kesan yang optimum, amalkan Vivix (150ml) RM475.00


 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...