Apa Collagen Powder Shaklee Dah Lakukan Pada Saya?


Tak pasti korang dah pernah baca tak cerita atiey sebelum ni yang pasal cap jari hilang tu.


Seksa tau. Susah nak berurusan di bank. Rasa macam alien pun ye jugak. Hihi.


First time jadi masa tahun 2005. Masa tu belajar lagi. Cuma bila balik rumah cuti semester, buat kerja dapur, celup air sabun, jari pecah-pecah dan menggelupas.


Baru-baru tahun 2016, makan kolagen Shaklee, saje nak cuba-cuba jer. Tujuannya nak kurangkan jeragat. Seminggu amalkan #collagen powder Shaklee, kulit tapak tangan rasa licin pulak.


Baru-baru ni pergi bank, staf kaunter kata dah tak perlu guna surat khas lagi. Cap jari dah ok. Senyum lega rasa.


Kesan Collagen Shaklee ni indah khabar sungguh. Rupa lagi indah. Halus. Senang nak serap.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...