Vivix Shaklee Untuk Kulit Cantik


" Husband amalkan hampir setahun setelah puas dipaksa. Susah betul nak suruh dia konsisten. Perubahan yang ketara, muka dia makin muda orang kata. Tahun ni umur dia 40 tapi ramai tegur ingat dia umur awal 30-an" ~ Pn. Zeti



" Jeragat makin kurang, kedut area mata dah tak ada, berat badan makin kurang & muka makin cerah"


Bila dapat kesan positif, sukar nak cerita kat orang lain berapa gembiranya rasa hati kan.
Tu baru dua feedback. Ada banyak lagi respon dari mereka yang amalkan Vivix dan kongsi cerita gembira yang diperolehi.
                                                                                                                                             
Tak susah pun. Satu sudu sehari je dah cukup. Bukan kulit je cantik malah awet muda. Bukan nak menghentikan proses penuaan tetapi biarlah umur saja yang meningkat tapi tubuh masih cergas dan boleh menikmati hari tua dengan lebih bahagia.

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK?

Vivix Shaklee adalah supplemen antipenuaan yang tiada seumpamanya. The one and only!
Punya bertuah sesiapa yang mengamalkannya kerana ia akan membantu melambatkan proses penuaan dan memberi kesan awet muda. Di samping tu, boleh menyihatkan tubuh badan kita dan menghindari penyakit paling digeruni iaitu kanser.

Tonik ajaib yang mampu menembusi DNA manusia ni mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol.

Resveratrol ni mampu membuatkan kita awet muda dan merupakan agen antioksidan yang sangat power. Bayangkan kalau 10 kali ganda, macam mana?

Mesti ada yang tertanya-tanya apa lagi hebatnya Vivix ni.

Tanpa kita sedari, sel tubuh kita ni berdepan dengan hampir sejuta serangan yang merosakkan pengkalan data genetik dan ia menganggu fungsi sel dan usia kita. Di sini Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA kita.


Penimbunan advanced glycation end product (AGE ) akan menyebabkan berlakunya kerosakan sel. InshaaAllah resveratrol yang terkandung dalam vivix mampu melambatkan proses ini.


Paling menakjubkan, tenaga dalam sel dapat ditingkatkan dengan pembentukan mitochondria yang baru. Mitochondria tu adalah penjana tenaga dalam sel kita.


Ada kaitan tak peningkatan usia dengan masalah kecantikan? Mestilah ada. Bukan kulit je malah sendi juga turut dipengaruhi oleh usia. Jika dibiarkan akan menyebabkan  kualiti hidup kita terjejas.
Amalkanlah hanya sesudu Vivix sahaja sehari untuk merawat masalah dari dalam. Hasilnya kulit anjal berseri sehingga sukar untuk orang meneka.  Badan pula masih kuat bak si muda 30-an walaupun dah mencapai angka 50.


Semalam mak dah pesan nanti orderkan untuk mak sebotol lagi bulan ni..


Kalau anda berminat nak try Vivix, hubungi Atiey ye. nanti Atiey orderkan. 

Atiey Mohamad
0139218084


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...