Ubat Gastrik Yang Paling Selamat

Assalamualaikum..

Tahun lepas akak Atiey tanya,

"Kenapa ye...lepas amalkan Garlic Complex tu, perut dah tak sakit?"

Masa tu macam ligat kepala fikir.



Garlic Complex ada kaitan ke dengan sakit perut ek...lepas baru dapat recall. Oo..betullah. Garlic Complex ni bantu meningkatkan tahap sistem penghadaman dan dalam masa yang sama bantu masalah kembung perut, senak perut, ulser, gastrik dan ketidakhadaman.

Lepas tu atiey bagitahula kat akak semua tu dan akak memang amalkan sampai sekarang.



Selain dari Garlic Complex, ESP tu pun boleh bantu kurangkan keasidan dalam perut. Sebenarnya kacang soya mentah ni sifatnya tak berasid dan tak juga alkali. Tengah-tengah. Tapi apabila minyak kacan soya disingkirkan untuk mengelakkan serbuk soya jadi tengik nanti, menyebabkan ia jadi sangat berasid.

Jadi Shaklee telah membuat kajian dan penyelidikan. Hasilnya kalsium (alkali) telah ditambah ke dalam serbuk soya yang dikeluarkannya. 500 miligram untuk setiap 28 gram (3 sudu besar) serbuk soya ESP.


Selain sifatnya yang alkali, ESP terkenal dengan zat 20 jenis asid amino yang membantu untuk membina sel dan tisu baru bagi dinding perut kita. Mungkin ada yang luka kan. Kita tak tahu apa jadi kat dalam.



Satu lagi, kalau anda kerap makan ubat tahan sakit, apa kata cuba B Complex Shaklee pulak? Atiey biasa akan ambik setiap hari. Boleh legakan stress dan kurangkan kesakitan secara tak langsung.


Jangan biarkan gastrik lama-lama tanpa ubat atau supplement tau. Doktor atiey pernah nasihatkan. Bimbang nanti jadi migraine pulak. Yang tu kita sambung lain kali.


Sebarang pertanyaan boleh whatsapps 013.921.8084 atau email ke attieymohamad@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...