Mencari Produk Untuk Kulit Kusam

Kulit saya bukanlah dalam kategori kulit berminyak dan berjerawat tapi lebih kepada kering dan akan mudah menggelupas jika tak dijaga dengan baik.

Saya ingat lagi, ada satu tempoh tu saya memang tak mengamalkan makan buah. Minum air pun kurang. Pencuci muka memang guna tapi tak konsisten. Main beli pulak tu. Tak fikir sesuai ke tak, selamat ke tak. Pelembap memang saya terpaksa pakai. Kalau tak kulit saya nampak teruk.

Makin membimbangkan, kulit jadi tak sekata dan kusam. Bila pakai make up, hilangla sekejap lepas tu nampak balik.

Lama saya cari produk untuk kembalikan kesihatan kulit wajah ni. Saya tukar pembersih muka, try macam-macam pelembap, try pemutih dan masker.

Apa yang saya perasan, tona kulit sama je tak berubah. Tetap tak sekata. Paling teruk, jeragat pula yang ketara. Sedihnya.

Saya tak puas hati. Takkan nak biarkan je. Saya baca buku nutrisi, baca tentang pemakanan dan saya dapati untuk repair sel kulit, kita kena amalkan vitamin c. Untuk ganti dengan sel-sel yang baru pula kena pastikan pengambilan protein adalah mencukupi.

Jadi saya cubalah ESP Shaklee + SR Vitamin C Shaklee.

Konsisten setong ESP, boleh nampak beza tona kulit tak berbelak-belak. Pastu maintain Vitamin C, kesan jeragat makin pudar.

Kemudian saya try Collagen Powder Shaklee. Yang ni superb. 3 sachet dah buat kulit muka lembut dan lembap. Suka sentuh dan tenung kulit muka sendiri. Hihi.

Bagi yang nak tambah Vitamin E, boleh je. Lagipun ia bagus untuk mencegah penuaan tisu.

Alhamdulillah la. Sekarang saya puas hati dengan kulit wajah saya. Nak pulak bila kawan bagitahu nampak muda...hihi. suka sangat weyh...

Boleh je kalau anda nak try. Selain makan sendiri, kalau ada yang nak dapatkannya...boleh beli dengan saya. Benda baik apa salahnya kita sebar sebarkan.

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...