Blog Archive

December 4, 2016

Set Enfuselle Pilihan Terbaik Sebagai Produk Untuk Kulit Berminyak

Kulit wajah kita berbeza dan boleh digolongkan kepada beberapa jenis seperti kulit berminyak, kulit kering, kulit normal, kulit sensitif dan kulit kombinasi.

Dalam lima jenis kulit wajah tu, kali ni Atiey nak ceritakan tentang kulit berminyak.

Semua tahu, jika kita letakkan tisu wajah kat muka, untuk kulit berminyak akan ada beberapa kesan  minyak padanya. Biasanya di bahagian pipi, hidung dan dahi.

Masalah bagi mereka yang mengalami kulit jenis ini adalah liang pori yang terbuka boleh memerangkap kotoran dan mengakibatkan jerawat.

Sesuai dengan keadaan tersebut, ramai yang memilih untuk mencuba Set Enfuselle. Dalam set ini mengandungi 4 produk iaitu

PURIFYING CLEANSING GEL (177ml)
Pencuci muka yang lembut, boleh menyingkirkan minyak kotoran dan kesan make up di kulit wajah. Ia juga mencerahkan kulit dan memberi PH yang seimbang kepada kulit muka.

PURIFYING TONER (177 ml)
Menghentikan kerosakan oksidatif, meneutralkan sel-sel kulit yang rosak akibat air paip yang kotor, menyegar dan menghaluskan kulit, memberi kesan liang pori yang semakin kecil dan muka kurang berminyak.

BALANCING MOISTURIZER ( 48 g )
Menyubur, melembapkan dan mampu mengawal pengeluaran minyak pada kulit muka. Hasilnya kulit lebih halus dan tak verkilat lagi. Nak pakai siang boleh, malam pun boleh. Sangat sesuai sebagai alas make up sebelum bedak asas.

EYE TREATMENT (14ml)
Mampu mengurangkan garis-garis halus sekitar kawasan mata, mengurangkan kesan lebam dan eye bag di bawah mata. Nak guna untuk leher dan mulut pun boleh.

Anda tiada masalah mata lebam? Boleh pilih 3 produk sahaja lah. Mengikut keperluan.

Sebolehnya cuba konsisten penggunaan produk ini dalam masa 1 - 3 bulan. Jika jerawat tidak menunjukkan perubahan pada bulan pertama, teruskan dan dalam masa sama jaga pemakanan juga.

Bagaimana jika jerawat makin banyak?

Ia mungkin adalah healing crisis untuk proses penyembuhan. Jangan panik. Teruskan penggunaan dan kawal pemakanan yang boleh menyumbang kepada masalah jerawat.

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...