Blog Archive

December 23, 2016

Perkongsian: Jawapan Kepada Masalah Kulit Berminyak dan Jerawat

Assalamualaikum

Ada seorang student ipt yang mengalami masalah kulit jenis berminyak dan sering ditumbuhi jerawat dan kadang-kadang jerawat bernanah juga. Masalah tersebut makin teruk lepas beliau menggunakan make up pelbagai jenis untuk memenuhi satu tugasan yg diberikan pensyarah.


Selepas daripada tu, beliau berusaha mencuba bermacam-macam produk utk menghilangkan jerawat di muka. Pada suatu hari, kakaknya menyarankan beliau menggunakan Sustained Release Vitamin C Shaklee.


Amazingly! Selepas 3 minggu beliau guna dengan konsisten, 2 biji pagi dan 2 biji malam, kulit wajah beliau dah mengalami perubahan yang ketara. Semakin baik dan jerawat tak seperti duku. Kawan-kawan dan pensyarah juga menegur perubahan yg beliau alami..


Kalaulah ada adik di luar sana atau sesiapa je yang sedang alami masalah kulit macam ni, apa kata cuba dulu Vitamin C juga?




Boleh hubungi atiey untuk pesanan dan jika ada sebarang persoalan, boleh whatsapps di 013.921.8084 atau email ke attieymohamad@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...