Murahnya Harga Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum

Lucu ada gembira pun ada. Terkejut pun ye jugak. Semuanya pasal vitamin c Shaklee lah.

Atiey mula makan vitamin c ni lepas tahu cerita di sebalik namanya.

Sustained Release Vitamin C
***********************************
Mula tu terfikir jugak. Apa bezanya sebab bagi atiey semua vitamin c sama je rupanya Shaklee ni istimewa sebab dah diformulakan untuk di"release" ke dalam badan secara berperingkat, sikit-sikit dalam masa lima jam.Menjimatkan.


Atiey tengok harga sebotol RM92.50. Ish mahal pulak rasanya masa tu. Apasal vitamin lain dalam RM20+ je. Rasa orenla, strawberi la.


Tengok lagi kat botol. Ada 180 biji.
Biar betuiiiii. Banyaknya maakkkk. Nak buat apa banyak-banyak ni.

Kira punya kira, untuk maintain kesihatan cuma perlu sebiji sehari je kan. Maknanya vitamin C Shaklee ni tahan sampai 6 bulanlah. Setengah tahun guna satu botol ni je. Kiranya sebulan spend RM15.42 SAHAJA!!!!
Atiey rasa nak melompat.


MURAHNYERRR...

Antara kelebihannya adalah

-tiada pewarna tiruan
-tiada perasa tiruan
-tiada bahan pengawet

InshaaAllah selamat dan berkesan.
Jadi, atiey pilih untuk amalkan Vitamin C Shaklee hingga sekarang. Kalau anda berminat, whatsapps atiey untuk dapatkannya. Selain makan sendiri, atiey jadi pengedarnya juga.

Emailkan pertanyaan ke attieymohamad@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...