GARLIC complex Turunkan Darah Tinggi?

Assalamualaikum

Hari ni atiey nak kongsikan satu pengalaman pengguna Garlic Complex untuk membantu masalah tekanan darah tingginya.


Puan Su mula mengambil Garlic Complex apabila tekanan darah tingginya tak turun-turun selepas bersalin. Masa disahkan kena pun beberapa minggu sebelum bersalin anak keempatnya. Puan Sue kata memang arwah mak beliau ada alami penyakit ni jugak. Kira macam keturunanla ni.


Oleh sebab baru bersalin dan Puan Sue nak usahakan jugak bagi susu ibu, beliau cuba cari jalan untuk elakkan ubat-ubatan tapi kita fahamla kan. Darah tinggi ni tak boleh tinggal ubat. Sekali kena, memang hidup dengan ubat jelah.


Jadi Puan Sue cuba Garlic secara konsisten setiap hari dan katanya beliau dapat kesan positif. Tekanan darah kembali kepada paras normal. Kalau sebelum ni beliau pun ada masalah asma, tapi sejak amalkan Garlic Complex, asma pun hilang.

Alhamdulillah...atiey rasa mesti Puan Sue lega dan lebih yakin untuk teruskan penyusuan susu ibu kepada anaknya.


Garlic Complex ni murah je. Sebotol hanya RM47.50. (60 tablet)

Setiap hari cuma dua biji dan sebotol tu untuk sebulan.


Secara ringkasnya, Garlic Complex ni ada satu bahan istimewa dari sebatian yang berasal dari bawang putih tu sendiri dan sangat bermanfaat iaitu Allisin.


Allisin ni hanya dihasilkan apabila bawang putih yang sebiji tu kita potong halus atau dihancurkan.



Allicin ni jugalah yang berfungsi untuk membantu menurunkan tekanan darah dan mempunyai anti darah beku dan anti aktiviti radang. Bagi yang asma baguslah jugak sebab ia berfungsi sebagai antibiotik dan antibakteria semula jadi. Selsema boleh dikurangkan.



Garlic Complex sangat selamat. Seolah-olah mengambil bawang putih sebenar kerana tak ada pewarna tiruan, takde pemanis dan juga tak ada bahan pengawet pun. Selamat sangat-sangat.


Sebarang pertanyaan dan pesanan, whatsapps atiey (013.921.8084) atau email ke attieymohamad@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...