Blog Archive

December 8, 2016

Cara Cari Wang Lebih Dengan Bisnes Shaklee

Sedang bekerja dan terima gaji tetap tapi masih mencari sumber pendapatan sampingan atau duit tepi?

Mungkin ada yang mencadangkan anda berniaga makanan frozen. Simpan stok di rumah dan jual bila kawan pejabat nak beli.

Atau buka kedai burger waktu malam. Berniaga sampai penat.
Atau jadi ejen insurans dan promote kat kawan-kawan.

Ketiga-tiga jenis pekerjaan tersebut sangat mulia dan tak salah. Malah ada yang jadikannya sumber pendapatan sepenuh masa mereka.

Tapi  ada satu lagi bisnes yang boleh mendatangkan hasil atau pendapatan infiniti buat anda.


Guna. Kongsi kebaikan. Jual


Semudah ABC...


Tapi betul ke?
Dengan yuran sebagai ahli Shaklee hanya sebanyak RM69, anda layak menikmati keistimewaan seumur hidup. Tak perlu perbaharui setiap tahun.

Dengan mendaftar sebagai ahli melalui Atiey, anda akan berada di bawah kumpulan iReach. Kumpulan kami ni sangat aktif. Dinaungi oleh Master Zainul dan Master Lyna Noh, kami akan sediakan pelbagai ilmu yang anda perlukan sesuai mengikut keadaan.

Jangan risau kalau rasa malu nak ajak orang beli produk ke, segan nak bagitahu tentang produk ke sebab semua skill tu akan datang bila kita betul-betul nak buat.
Berbaloi ke?

Kalau engineer Petronas boleh resign semata-mata nak full time buat Shaklee, kenapa tidak berbaloi?

Bukan atiey nak suruh anda berhenti kerja. Takkk. Tadikan cari side income katanya. Tapi bagi suri rumah boleh juga jadikan perniagaan Shaklee sebagai satu sumber pendapatan tetap.

Group besar iReach satu-satunya yang mengusahakan bisnes ni dengan cara online. Semua di hujung jari. Nak order stok, nak buat pesanan untuk pelanggan, nak semak harga semua dah mudah dengan syarat ada hp dan internet.

Dalam empayar atiey sendiri iaitu Mafi Network, atiey akan bantu anda sebaik mungkin sehingga anda boleh bertatih sendiri.

Jangan risau. Kita akan amalkan persaingan secara sihat.

Apa Peluang Yang Ada Dalam Shaklee?
Selain cash bonus dan intensif lain yang dikreditkan ke dalam akaun bank setiap 15 hari bulan, ada juga car bonus dan convention.

Pada tahap tertentu, Shaklee akan bayar sejumlah amaun sebagai bayaran bonus kereta. Kalau kita taknak guna duit tu untuk beli kereta, boleh simpan je dalam bank.

Setiap tahun kita berpeluang untuk ke tempat-tempat menarik yang ditentukan oleh Shaklee. Di samping menghadiri konvensyen kat situ, kita makan angin sekali. Duit belanja siap Shaklee bagi lagi. Tahun 2016 ni diorang bawak ke Los Angeles. WOWWW...

JOMLAH join Shaklee. Anda tentukan berapa yang anda mahu dibayar. Yang penting, usaha.




Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...