Blog Archive

December 11, 2016

Apa Produk Kurus Terbaik Yang Betul-betul Berkesan?

Assalamualaikum. Duk pilih-pilih baju, kot ada yang dah tak boleh pakai nak masuk stor. Tapi rupa-rupa baju 5 tahun lepas pun ada lagi. Elok lagu. Muat lagi. Memang badan atiey ni susah nak naik. Kena pulak atiey makan herblax untuk jaga perut supaya spare tyre tu terkawal, memang dah lama tak beli baju baru. Aish, mana boleh camni. Hihi.

Tapi atiey nak kongsi satu testimoni kurus ni. Beliau adalah Puan Ayu yang berjaya menurunkan berat sebanyak 3kg hanya dalam masa 2 minggu sahaja. Bukan tu je, tapak kaki yang merekah sebelum ni pun dah makin baik.

Puan Ayu makan ape?

  • Herblax 
  • Alfalfa
  • Lecithin
  • Cinch Shake


Bukan sesaje je nak makan 4 produk ni. Ada fungsi dia. Macam herblax untuk membantu mencuci usus dan menyahkan lemak-lemak lama pada dinding usus.

Alfalfa pula membantu mengeluarkan lemak-lemak tadi dari badan. Lecithin penting untuk mennguraikan lemak dan bantu untuk membakar lemak. Akhir sekali, Cinch Shake pula diamalkan untuk mempercepatkan pembakaran kalori, menahan rasa lapar dan memberi tenaga yang berpanjangan.

Set ni lebih mudah katanya kerana tak perlu sampai ikat perut. Berpantang  tu sikit-sikitlah.
Selain tu, ada tips yang Puan Ayu kongsikan iaitu:

Pengambilan kalori tidak melebihi 1200 kalori sehari. Kalau tak dikawal, sia-siala pulak yang mana dah dibakar sebelum ni.

Bila Ayu dah terlebih mengambil kalori pada hari tersebut, dia akan minum air sebanyak 3 liter untuk memudahkan penyingkiran kembali.

Jangan kata tak perlu usaha yang lain. Bila disertakan dengan sedikit latihan/ exercise, lebih mudahla peluar keluar dan lagi cepatla kesannya.

Nak contohi Puan Ayu?



Jom order 4 produk tadi cepat-cepat. 

Contact Atiey , 013-9218084 kalau ada sebarang pertanyaan ye.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...