Trauma Pengalaman Sakit Perut Buat Saya Usaha Cari Ubat Gastrik Ni


Seingat atiey, masa sekolah menengah dulu selalu rasa tak selesa perut ni terutamanya bila dah masuk waktu tengah hari.

Memang dulu atiey jarang sarapan dengan makanan berat. Sekadar sekeping roti dengan air milo sebelum ke sekolah. Bila masuk waktu rehat, suka beli makanan pedas-pedas sampai kepala pusing. Tapi sedap punya pasal, tahan jugaklah.

Atiey perasan, bila dah tingkatan lima, perut senang masuk angin dan tak tahan makan pedas dah.
Tapi masa tu masih tak nak ambil kisah lagi bab jaga makan ni kecuali bila dah dekat nak exam.

Lama habit yang tak elok ni atiey teruskan sampai dah kerja pun masih lagi sama. Hari biasa mungkin lebih teratur tapi bila kerja dah menimbun dan bos nak cepat, sanggup skip lunch sampai kena tegur ngan rakan tempat kerja.

Banyak kali jgak hypo. Degil kan.

Sampai satu hari ni, rasa letih, sakit perut, pening pusing-pusing, kaki tangan rasa sejuk-sejuk. Dia punya tak selesa kat ulu hati ni tak leh nak cerita camne rasanya. Pedih. Rasa terbakar. Duduk tak kena, Baring tak kena. Bila mengerekot rasa ok sikit.

Jumpa doktor.

Gastrik.

Doktor bagi ubat dan pesan jaga waktu makan.

Kata doktor, gastrik boleh jadi punca penyakit-penyakit lain datanag termasuk migrain..Hrmmm...



Atiey dah banyak baca testimoni tentang ESP yang boleh membantu mereka yang ada gastrik. Apa lagi. Cubalah. Nampaknya, bukan cakap kosong. Bila minum ESP ni, perut rasa penuh je dan tak lapar. perut kembung? Memang takde.


Rupanya bila pesakit gastrik minum ESP, ia berfungsi untuk  meneutralkan asid perut dan menggantikan sel-sel badan yang lama, yang telah rosak kepada sel baru. Ini dapat membantu menggantikan sel perut yang telah rosak akibat terhakis oleh asid hidroklorik.


Selain ESP, Atiey amalkan Ostematrix  sampai sekarang sebagai sumber kalsium dan magnesium. Kalsium nikan sifat dia  alkali. Ia membantu meneutralkan asid dalam perut.



Lagi satu cubalah amalkan Peppermint Ginger Plus untuk membuang angin dari badan. Peppermint ni mengandungi herba asli pudina, jintan hitam, jintan manis untuk melegakan perut. Lepas makan dia, jangan terkejut kalau asyik keluar angin je..hehe.


Jadi, kat sini atiey ringkaskan hanya 3 produk sahaja untuk bantu masalah gastrik ni iaitu;


  1. ESP
  2. Ostematrix
  3. Peppermint Ginger Plus


Kalau anda rasa nak cuba, boleh dapatkan dari atiey. Selain atiey amalkan..atiey jual juga. Kongsi manfaat gitu.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
 Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...