Blog Archive

September 11, 2016

Sejarah Bermulanya Saya Bersama Shaklee Hanya Dengan Set Menyusu


Satu masa dulu...gigih tau duk Google situ sini macam mana cara nak kekal bertenaga ketika bergelar ibu menyusu. Tambah pulak stress dengan susu yang makin sedikit setiap hari.. Bulan Ramadhan pulak makin dekat masa tu.


Sekali jumpa kat satu blog ni cerita keperluan vitamin untuk mak-mak yang menyusu. Oklah, try satu set dulu.

Sebelum ni pernah makan segala yang ada dalam petua tambah susu. Tapi nan hado. badan je bertambah panas sampai anak cirit birit.


Yang bestnya masa tu. Lpas beli set menyusu, dalam blog yang sama diceritakan ttg mind set, power pumping dan damand vs supply yang lebih detail . Bestlah. Baru tahu ilmu baru. Sebelum tu tahu pam je.


Bermulalah  episod sebagai ahli Shaklee untuk set kedua dan masa tu hanya untuk sendiri guna je. Sebab jadi ahli pasal nak dapat dengan harga yang lebih jimat.

Set Menyusu Shaklee



Start tahun 2014 baru saya betul-betul fokus untuk bisnes pula. Saya nak semua ibu gembira saat menyusukan bayi mereka. Saya nak sebarkan virus cintakan kesihatan ni kepada semua orang. Cintakan kesihatan dengan memilih produk yang dijamin SELAMAT dan TERBUKTI SELAMAT.


Oh ye...blog master Lyna Noh memang selalu jadi bahan rujukan masa cari set menyusu waktu tu..tq mami.




Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...