Mengapa Anda Perlu Berubah Kepada Cecair Pencuci Basic H2 Dengan Segera?



Apa pulak kaitan tajuk dengan gambar peti ais ni.hehe.

Sebenarnya nak bagitahu dalam peti ais kiter sekarang dah tak ada jajan. Kalau nak bandingkan dengan sebelum saya concern tentang pemakanan sihat, dalam sebulan ada beberapa stok makanan ringan dalam senarai "mesti beli" saya.


Kenapa jadi camtu? Hihi. Sejak saya mendalami bisnes Shakeli, ia bukan sekadar mengajar saya untuk berniaga je tapi untuk sama-sama memilih yang terbaik.


Pertengahan tahun ni, Adib n Raisha tiba-tiba alami masalah semput. Raisha yang memang alah cuaca sejuk, makin menjadi-jadi batuknya.





Teringat pulak kisah anak Roger Bannet tu, saya cuci satu rumah guna Basic H. Sampai sekarang saya cuci lantai , meja makan n dapur pun guna Basic H. Sekurang-kurangnya saya tahu saya dah guna pencuci yang tiada bahan kimia berbahaya.


Semput anak-anak pun dah berkurangan.Syukur, dengan izin Allah.

Jomla berubah ke Basic H juga.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...