Bagaimana Bacaan Kolestrol Emak Saya Turun Dari 5 Jadi 3?

Saya ingat lagi masa mula-mula mak saya disahkan mempunyai masalah kolestrol dan bacaan pada waktu itu adalah 5. Saya lupa tahun bila tapi menurut doktor, bacaan 5 bagi mak saya pada waktu tu adalah tinggi.


Sememang saya juga akui, mak memang suka dan sengaja mengambil makanan berlemak dan berkolestrol tinggi kerana fizikal mak yang agak kurus dan selalu ditegur oleh kawan-kawan di tempat mak mengajar.


Agak lama juga mak setia dengan ubat kolestrol yang dibekalkan oleh doktor . Dah bertahun rasanya. Ada nasa yang tertentu, doktor juga akan buat pemeriksaan ke atas hati mak. Memang sedia tahu jika  terlalu lama makan ubat kolestrol, ia boleh mendatangkan kemudaratan kepada hati tapi bergantung kepada individu juga. Sebab tu kena buat pemeriksaan.


Jadi, saya pujuk mak. Bukan sekali dua tapi dah lupa berapa banyak. Berbulan jugak. Mula-mula saya cerita kebaikan Vivix yang dihasilkan dari Anggur Muscadine yang susah nak ditemui dan ia sebiji bola golf tu. Kemudian saya cerita lagi bahawa ia juga teridiri daripada karot ungu, Elderberry serta Polygonum Cuspidatum. Mungkin agak sukar masa tu untuk mak bayangkan tapi takpe, saya cuba kenalkan dulu.



Kemudian, mak macam tak berminat. Saya cerita lagi tentang bagaimana Vivix ni sebagai antioksida yang paling bagus mampu membantu memberi tenaga kepada sel-sel dalam badan kita. Ia bukan sahaja bertindak seperti makanan biasa tetapi ia berupaya meningkatkan mitokondria badan kita. Itu yang buat kita jadi tak penat dan lebih cergas.


Saat mak kata nak cuba, saya rasa sayalah orang paling bahagia malam tu. Saya ingat lagi saya terpaksa pos Vivix dari Selangor ke Kelantan masa tu sebab saya takut saya terlambat balik kampung.


Tetapi, Vivix tu sampai setelah saya 2 hari di kampung. Nak raya masa tu jadi CityLink banyak hantar barang.


Saya tengok raut muka mak waktu pegang Vivix. Mak gembira sangat. Saya pun..sebab saya yakin, ia mampu beri kesihatan yang lebih baik pada mak. Tentunya dengan izinNya.


Dipendekkan cerita, selepas minum hampir sebotol.... mak bagitahu kolestrol mak dah turun bacaannya jadi 3. Mak kata lagi, susah betul nak turun sebelum ni. Alhamdulillah.


Anda ada masalah kolestrol macam mak saya? Cubalah Vivix ni. InshaaAllah tak rugi. Kesihatan lain juga akan datang . Bonus tu.


Boleh beli dengan saya. Saya COD area Shah Alam dan kalau yang jauh tu saya akan pos. Lepas tu saya akan guide cara makan.  Contact saya ok. 013.9218084 (Attiey)






Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...