Blog Archive

August 22, 2016

Shaklee Dikaji Oleh Pihak Ketiga

Pernah tak tahu ada company yang minta orang lain buat kajian atas keberkesanan produk sendiri? Lepas tu resultnya nanti akan disiarkan kepada umum? Shaklee buat macam tu..


Selepas 50 tahun supplemen Shaklee diamalkan, Roger Bannets yakin sungguh untuk buktikan produk ni benar-benar selamat dan ia hanya boleh dibuktikan melalui data saintifik!


Kenal tak Dr Gladys Block? Seorang profesor dari Universiti if California, Barkely. Dia ni memang prihatin terhadap multivitamin dan supplemen. Dialah yang cipta PIRAMID MAKANAN  yang kita duk ada sekarang ni.


Jadi, bila Dr Gladys Block tahu tentang keinginan Roger Bannets dari Shaklee ni, beliau sendiri yang approach untuk buat kajian.


Yang istimewanya, Roger Bannet dengan berani dan yakinnya beri kuasa penuh kepada Dr Gladys Block untuk buat kajian ke atas pengguna tegar Shaklee, pengamal multivitamin lain dan yang langsung tak ambik supplemen.


Keputusan kajian yang dibuat oleh Dr Gladys Block ni dipublish dalam jurnal peer review supaya ianya dipantau oleh pihak ketiga bagi mengukuhkan lagi keputusan yang telah diperolehi.


Tak ada lagi company lain yang berani dan yakin macam Shaklee ni tau sebab walaupun  result kajian Shaklee tu nanti teruk pun akan dipublish juga.


Inilah sebab yang buat saya sangat yakin untuk consume dan terus berada bersama dalam bisnes Shaklee.

TRUSTED

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...