Set Kesihatan Terkini Yang Diperlukan Oleh Para Wanita Untuk Kekal Gorgeous

Assalamualaikum.

Sebut soal wanita, pelbagai interpretasi yang muncul dalam hati masing-masing. Ada kaitkan dengan mak, adik perempuan, kakak, diri sendiri mungkin?

Tak kira siapa pun wanita tu, semuanya akan melalui satu peringkat yang sama. Bermula dari zaman pra remaja. sesetengahnya akan mula mengenali dan mengalami simptom pra menstrual. Bukan senang tau nak hadapi PMS ni. Dengan moody lagi...hehe.

Bila dah meningkat dewasa, dengan cara hidup yang sibuk dan masa untuk jaga diri sendiri pun ala-ala je sampai tak sempat fikir kesihatan banyak berlaku. Kesannya badan kita tak dapat nutrisi yang cukup. Buktinya boleh lihat pada kulit dan berat badan seseorang. Kulit yang semakin kusam, tak bermaya boleh mengganggu emosi sesetengah kaum hawa sama seperti masalah berat badan juga.

Sebenarnya adalah normal seseorang wanita tu mengalami situasi begini kerana kesan daripada perubahan hormon namun kita boleh cuba dapatkan makanan atau sumber nutrisi  yang boleh menyokong tubuh. Sokong macam mana tu?

Maksud atiey walaupun kita sedang melalui fasa dewasa, tapi kulit masih glowing dan kesihatan tetap berada di tahap yang baik.

Pertama sekali cari dan amalkan multivitamin untuk memenuhi keperluan nutrisi yang semakin berkurangan dalam tubuh kita.

Kedua, untuk bantu kulit kita mantain sihat, cantik, mulus gitu... amaklan juga pengambilan vitamin C.

Seterusnya cari sumber Omega 6 fatty acids untuk bantu menyeimbangkan fungsi hormon dalam tubuh kita. Maklumlah, bila dah semakin bertambah umur kita, hormon kita mungkin berlaku kekacauan sikit.

Akhir sekali adalah penting untuk kita terus dab sentiasa bertenaga. Bila kita ada energi, tubuh kita sihat dan senang nak buat aktiviti. Untuk tu, protein boleh bantu.



SET GORGEOUS
***************

Set ni memang khusus untuk keperluan semua wanita. Kenapa atiey cakap camtu?
Sebab semua keperluan yang disebutkan tadi ada dalam Set Gorgeous ni.

Vita-Lea mengandungi pelbagai  multivitamin dan mineral. Jadi, bila kita ada kekurangan dalam diet seharian, Vita-Lea boleh sokong keperluan tu.

SR Vitamin C Plus memang diamalkan oleh ramai bukan sahaja untuk tingkatkan kekuatan imun tubuh malah juga untuk kesihatan kulit agar terpelihara dan semestinya muda. Sapa taknak  nampak mulus kan.

GLA Complex pula bantu untuk mengawal dan mengatur kitaran haid seseorang wanita dengan lebih baik.Dengan kata lain ia juga membantu kaum hawa untuk lebih subur. Bestnya GLA Complex ni ialah ia turut membantu memperlahankan proses penuaan.

ESP Soy Protein ni pula, bila diamalkan secara konsisten dapat menjadi kunci untuk kekalkan kulit yang muda dan otot yang sihat. Bab tenaga memang sangat membantu. Atiey pernah minum ESP ni waktu sarapan dan tengahari tu perut taklah terlalu berdondang dengdang. ESP memang membantu memulihkan keletihan di samping menyokong sistem imun badan kita.


Testimoni Vita-Lea

Testimoni SR Vitamin C Plus

Testimoni GLA Complex

Testimoni ESP Soy Protein


Set Gorgeous hanya berharga RM463.11 (Tapi kalau jadi ahli lebih jimat!!)

Dengan setiap pembelian set ni, sesiapa sahaja berpeluang untuk beli beg jut (yang bernilai RM22.89) hanya dengan harga 12.72. * selagi stok masih ada.

Boleh hubungi Attiey jika berminat untuk dapatkan Set Gorgeous ni.
013.9218084

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...