Tips Hilangkan Sebu Perut Akibat Banyak Makan Di Hari Raya



Majoriti kat tempat kita ni sambut raya sebulan kan..terutama kat office dan majlis-majlis besar khas untuk sambutan hari raya..

Kadang tu habis kelaut semua diet. Betul tak. Bukan soal diet je tapi perut pun dah tak tahu nak rasa apa. Semua masuk je.

Tau-tau perut dah sebu, tak selesa dan berangin.


Bukan nak cadang soh p blend halia tau. Tapi telan Peppermint Shaklee, perut rasa lega. Berangin sejuk je. Angin sesat semua cari jalan nak keluar. Opss..hehe.


Kenapa Peppermint?


Kerana ia mengandungi 4 herba dari Barat dan Timur dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi  sains yang terkini.


Secara klinikal ia membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan masalah penghadaman.


Peppermint Ginger Plus ni mengandungi

  1. Pudina
  2. Halia
  3. Pokok Adas
  4. Cekur Manis


Apa komen mereka yang telah menggunakannya?

Testimoni #1


Testimoni #2


Testimoni #3






Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...