Basic H Segarkan Kembali Sayur Yang Dah Layu

Assalamualaikum.. pernah tak korang buang sayur yang dah layu? Rasa membazirkan bila buat camtu?

Atiey banyak kali jugak buat gitu dan setiap kali buang sayur, rasa bersalah sangat.

Tapi, selepas Atiey jumpa Basic H ni, pembaziran sayur memang tak berlaku kecuali kalau yang dah masak tu yang tak dimakan.


Caranya mudah je. Atiey masukkan 2-3 titik je cecair Basic H yang pekat tu dalam besen kecik. Rendam sayur tu sekejap dalam5 minit. Lepas tu tengoklah bila daun sayur tu dah segar balik, keluarkanlah.


Dah keluarkan, siram dan sedia untuk dipotong dan dimasak.

Nak cuba?

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
 Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...