Alhamdulillah, Impian Nak Bagi Vivix Tercapai Jua

Attiey gembira sangat sebab akhirnya impian dan hasrat Attiey untuk bagi Vivix kat mak ngan abah tercapai. Sebelum ni dah lama duk pujuk. Kenalkan tentang khasiat Vivix ni tapi mak abah takut nak makan sebab katanya dah banyak sangat makan ubat dan makanan-makanan sunnah lain.


Lama juga memujuk hinggalah masa bulan puasa hampir-hampir nak raya baru mak setuju nak try Vivix.

Attiey memikirkan sebab mak abah kat kampung selalu sakit-sakit pinggang, lenguh kaki bagai jadi Attiey nak diorang lebih kuar lepas ni..sihat dan mampu solat macam biasa.

Vivix ni antioksidan yang paling baik dan mampu memberi tenaga kepada sel-sel tubuh kita. Dengan kata lain, ia membaiki kerosakan dari dalam. Kalau sebelum ni ada yang bagitahu suami dia boleh bangun macam biasa dari strok berdarah asebab Vivix ni (dengan izin Allah), kenapa Attiey tak nak kongsikan dengan mak abah pula. Rasa terkilan kalau tak bagi.

Bila dah tunjuk kat mak ngan abah botol vivix ni, mak terus cuba masa sahur esoknya. Abah pula masih ragu-ragu. Baca buku nutrisi, tanya Pakcik Google dan cari testimoni. Seminggu selepas tu baru abah bagitahu, nak cuba juga.

Alhamdulillah.

Semoga Allah beri kesihatan yang lebih baik buat mak dan abah. Aamiin.

Kalau sesiapa nak hadiahkan Vivix ni untuk orang yang anda sayang, hubungi Attiey. Boleh COD sekitar Shah Alam dan pos ke mana sahaja. nanti kita share kegembiraan ni ye.

Wassup  atau call/ sms  je  013.9218084 untuk sebarang pertanyaan dan pesanan. Untuk penghantaran, takde caj dikenakan.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...