Blog Archive

April 27, 2016

Cara Vivix Bertindak Untuk Melawan Penyakit

3 bulan berturut-turut berlangsungnya Promosi Twin Pack Vivix dan bakal berakhir hujung bulan ni.



Bagi yang dah grab pek berkembar dan jimat sehingga hampir RM200 beserta keahlian PERCUMA tu, Tahniah la sebab u'olls buat pilihan tepat.

Yela, sape nak bagi diskaun dari RM900++ jadi RM700++ kan.

Bagi yang masih mencari-cari bagaimana Vivix ni bertindak, meh baca sini dulu.

Apa yang paling utama kita kena tahu bahawa Vivix ni mampu menembusi hingga peringkat sel DNA seseorang.  Bayangkan bagaimana dalamnya dia p masuk tu.

Badan kita ni dahla terdiri daripada berbilion-bilion (nak sebut pun tak gheti sebab banyak sangat) sel tau. Ada sel yang bina tisu,bina otot dan juga organ.

Darah pun camtu jugaklah. Ada berbillion-billion sel darah merah, sel darah putih, dan banyak lagi berkaitan darah. Hebat tak hebatnya, sel-sel dalam tubuh kita ni bertukar ganti lebih 300 billion sehari dan 200 juta sel untuk setiap minit. Subhanallah.


Jika ada sel-sel yang rosak atau abnormal,sel-sel ini mampu merebak dan menjadi teruk jika dibiarkan. Inilah punca sesetengah panyakit kronik seperti kanser, kerosakan buah pinggang, jantung dan lain-lain lagi.

Terhasilnya Vivix ni adalah sebagai satu penyelesaian (hampir) yang baru dan moden namun masih lagi mengekalkan 3 ciri utama iaitu 

  • semula jadi
  • berkesan 
  • selamat


Suka rasa nak bagitahu bahawa Shaklee satu-satunya organisasi ataupun syarikat supplemen yang berjaya mengetengahkan hasil kajian dan penciptaan yang sangat hebat ni. 


Kenapa?


Vivix mampu bertindak hingga ke sistem selular sel tubuh manusia. 


Bagaimana?

Ia terjadi melalui 4 cara iaitu;






1. Membaiki dan melindungi sel

Fungsi terbaik vivix ialah membaiki dan melindungi sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. bukan bermakna sel kita tak rosak terus jika kita ambil vivix, tetapi kadar kerosakan itu diperlahankan dan dapat dilindungi oleh resvertrol dan polyphenol yg tinggi dalam vivix. Percaya atau tidak, tapi inilah fungsi vivix yang tidak didapati dalam supplemen lain.


2. Mempertahankan dan mengawal genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur sel. Dalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.



3. Memberi tenaga kepada sel (Mitokondria)

Satu lagi tindakan hebat vivix ialah dipanggil mitokondria ataupun penjana tenaga kepada sel. Mitokondria mempengaruhi prestasi sel. Jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga dalam sel.



4. Meningkatkan prestasi sel dan melambatkan penghasilan protein AGE

AGE (Advance Glycation End products) adalah bahan akhir hasil daripada diproses oleh sel badan. Ia sgt mebahaya dan merosakkan pada tahap selular. Age ini boleh menyebabkan kerosakan pada sel2 dan juga sistem tubuh badan manusia. Ia boleh menyebabkan banyak punca kepada penyakit kronik jika dibiarkan tanpa pencegahan.





Vivix mengandungi 10 kali ganda lebih kuat Resveratrol sahaja yang mampu melambatkan pengumpulan protien Age dalam sel tubuh manusia.

Vivix telah diamalkan oleh ramai orang dan berikut adalah kesan yang telah diperolehi oleh mereka.


TESTIMONI VIVIX & TIROID
 



TESTIMONI VIVIX & MEROKOK  Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...