Ketahui Cara Mudah dan Selamat Turunkan Berat Hingga 13kg Dalam Masa Singkat ( 8 bulan )

Assalamualaikum


Anda nak turunkan berat badan? Anda memang bertuah kerana mendapat info yang Attiey nak kongsikan ni. Kisah benar tau. Dari Cik Ruzanna yang dah cuba bermacam-macam produk tapi akhirnya jumpa cara yang paling berkesan.

Kalau dah tonton video kat ats ni, boleh tengok kan bagaimana  beliau kata dah pernah cuba pelbagai produk dan pernah juga sampai tak sempat nak ke tandas. Ada juga yang menyebabkannya cirit-birit.
Bak kata Cik Ruzanna ni, berat tak turun tapi sakit pula yang dapat.

Kemudian, beliau mencuba pula Lecithin, Vitalea, Alfalfa Complex dan Herb lax dalam usaha untuk dapat berat yang dimahukan. Alhamdulillah, kerana produk yang disebutkan tu semuanya sumber dari alam semula jadi dan pastinya selamat, beliau tak pulak ulang alik ke tandas macam sebelum ni malah lebih sihat.

Selepas penggunaan yang konsisten dan berdisiplin, berat badan turun hingga 13 kg. Wowww!

So, sekarang ni Cik Ruzanna hanya amalkan Alfalfa dan Lecithin sahaja untuk kekalkan dan capai BMI yang ideal.

Harga untuk;

Vitalea Iron Formula (120 tablet) ;  RM88.75
Lecithin ( 180 kapsul);  RM52.50
Alfalfa Complex(S) (330 tablet) ;  RM53.75
Herb Lax (120 tablet);   RM52.50

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...