Ketahui Cara Hilangkan Rasa Letih Badan Supaya Sempat Urus Keluarga

Letih dan penat seakan-akan dah sebati dengan golongan ibu tak kira yang berkerjaya di luar atau surirumah. Begitu juga dengan kaum bapa yang bertungkus lumus untuk memastikan keperluan ahli keluarga dapat dipenuhi.

Namun, adakalanya kita ada masa ditimpa sakit dan kurang sihat dek kerana terlalu penat dan kekurangan tenaga.

Sebelum attiey resign tahun lepas, memang rasa sangat down kerana seakan tak mampu untuk beri yang terbaik untuk keluarga. Balik dari kerja dah petang. Nak uruskan rumah, anak-anak dan suami dalam masa yang sama macam tak menang tangan.

Attiey tertarik dengan khasiat ESP selepas baca info pasal ESP ni dari buku yang memberitahu bahawa ESP:

✯ Adalah protein sihat yang memberikan bekalan tenaga berterusan manakala sifatnya rendah glisemik indeks yang memberikan rasa kenyang lebih lama

✯ ESP ni boleh juga untuk diambil bersama susu dan kurma untuk memberi badan lebih tenaga sepanjang hari…



Kebetulan badan rasa terlalu letih dan lenguh-lenguh. Jadi,attiey tambah pengambilan Ostematrix Shaklee. Sejak amalkannya, tidur waktu malam sangat mudah dan bangun pagi tu memang hilang rasa lenguh.

Bila badan kita selesa dan sihat, ringanlah sikit untuk buat kerja rumah. Semua jadi laju je kan.



Kalau anda jenis suka skip makan dan makan jika sempat je, attiey cadangkan untuk cuba sekali Vitalea Shaklee. Ini kerana Vitalea

✯ Adalah multivitamin yang mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buahan, 12 vitamin penting dan 7 mineral penting.

✯ InsyaAllah sangat membantu peningkatan kesihatan sekiranya diambil secara konsisten.

✯ Ia dilengkapi dengan zat besi untuk pembentukan lebih banyak sel darah merah, mengelakkan anemia dan meningkat paras HB.

✯ Selain itu, ia turut mengandungi Magnesium, kalsium, fosforus, vitamin C dan Vitamin D yang menyokong kesihatan tulang.

Anak-anak pasti gembira bila ibu bapa sihat dan ada ruang untuk melayan telatah dan kerenah mereka. Lagipun, anak-anak ni membesar sekejap je tau.

Hubungi attiey untuk pesanan dan pertanyaan.
0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...