Blog Archive

January 1, 2016

Vitamin E Bantu Sekatakan Tona Kulit dan Hilangkan Gelaran Dayang Senandung



Assalamualaikum

Saya Nor Ruzanna Hanee atau lebih manja dipanggil sebagai ana. Dulu-dulu orang panggil saya dengan gelaran ‘dayang senandung', mula-mula tu ok la tapi lama-lama terkesan plak rasanya orang panggil macam tu.. dalam hati Allah je tau betapa sedihnya. Macam-macam usaha saya lakukan nak hilangkan kulit kusam dan berminyak ni sampaikan kulit saya jadi sensitive akibat tersalah menggunakan produk..

Then takdir Allah saya dipertemukan dengan Shaklee. Permulaan saya consume Vitamin E Shaklee ni masa tu Vitamin C Shaklee tiada di pasaran, nak kena tunggu lama then saya decide nak guna vitamin E Shaklee. Masa tu bajet ciput tapi setelah ditambah tolak bahagi saya beli, lagipun Vitamin E ni tahan 4 bulan sebab pengambilannya sebiji je sehari.Bonus lain, Vitamin E ni boleh dijadikan masker, jimat kan hehe.

Alhamdulillah kini , kulit wajah saya beransur hilang kusamnya plus dah kurang berminyak dengan pengambilan Vitamin E secara konsisten. Tona kulit pun menjadi sekata and tiada lagi yang memangil saya dengan gelaran ‘dayang senandung'...



FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...