Testimoni : Set Nutriwhite Bakal Jadi Hantaran Kahwin Selepas Kulit Muka Kembali Cantik


Assalamualaikum w.b.t...

Saya Nurul Ain bt Zakaria... Saya nak kongsi kegembiraan saya selepas menggunakan produk Shaklee. Saya berumur 23 tahun.. Saya seorang yang suka bergaya dan sukakan kecantikan..Normallah kalau wanita suka pada kecantikan kan?

Saya juga suka bermake up dan suka bergaya. Namun ada suatu masa, masalah kulit yang saya hadapi, buat saya nampak comot bila nak melawa. Muka saya berminyak, kulit muka nampak kusam dan tak berseri. Lebih-lebih lagi pada waktu tu, saya berkerja sebagai seorang pembuat kek di sebuah bakeri di Subang. Keadaan kulit saya menjadi semakin tidak terurus. Muka lebih senang naik jerawat dan parut susah nak hilang.

Sampai satu tahap, saya malas dah nak cantik-cantik pergi kerja.. Saya biar je kulit saya yang kusam tu. Sehinggalah kakak saya mula kenalkan saya dengan produk Shaklee..

Antara produk yang saya ambil adalah ESP, Vitamin C, Garlic Complex dan juga Nutriwhite Cleanser. Dulu masa mula-mula, saya malas-malas jugak nak konsisten makan. Tapi, sejak saya nampak perubahan yang ketara pada kulit muka saya, saya terus jadi rajin nak konsisten..

Kulit muka saya kembali berseri, sihat, parut jerawat pun hilang dan yang paling penting dah tak berminyak lagi! Saya suka sangat-sangat... Sekarang, saya dah tak payah make up bila pergi kerja.. Saya rasa kulit saya makin cantik dan keyakinan saya makin bertambah bila kulit dah bersih.

Sekarang ni saya teruskan ambil ESP, Vitamin C dan Garlic untuk sisitem imun badan saya.. Saya memang senang demam dan selsema.. Sekarang dah takda lagi..

Alhamdulillah... Terima kasih Shaklee!! Saya nak jadikan satu Set Nutriwhite Shaklee nanti sebagai hantaran kahwin saya tahun depan...



FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...