11 Kelebihan Vitamin B Complex Shaklee

Assalamualaikum

Attiey ingat lagi masa umur dalam 10 tahun gitu. Abah selalu ambil vitamin dalam peti ais bahagian bawah tu. Ada macam-macam jenis. Antaranya adalah B-Complex. Attiey pun tak faham dan tak tahu kenapa abah perlu makan B-Complex masa tu. Budak-budak kan..hehe


Tapi, sekarang ni attiey sendiri pun dah amalkan B-Complex dan semestinya attiey pilih dari Shaklee.
Kenapa?
Inilah kelebihan B Complex Shaklee yang perlu anda tahu:
  1. Menghasilkan tenaga dan berperanan dalam membantu kemampuan berfikir. 
  2. Mengelakkan penyakit beri-beri. 
  3. Merangsang pertumbuhan pada kanak-kanak. 
  4. Diperlukan untuk kesihatan mata, kulit, kuku dan rambut. 
  5. Penting untuk sirkulasi dan fungsi normal sistem saraf. 
  6. Mencegah stress. 
  7. Menguatkan antibodi tubuh. 
  8. Amat penting untuk aktiviti sel genetik. 
  9. Diperlukan dalam pembentukan protein asid amino. 
  10. Diperlukan untuk memproses dan perbaikan sel-sel darah merah. 
  11. Mencegah anemia. 
Bila dah lama amalkannya, kita akan perasan tona kulit kita akan sedikit berubah. Berubah macam mana? Kalau dulu kulit kita pucat lesi dan lesu, ia akan nmpak lebih segar. Waa....nak tahu camane mohle try.. 

Simpan dulu nombor attiey ni 0139218084. Jika berminat, terus contact ok (^_^)

FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...