Blog Archive

October 3, 2015

Promosi Lumayan Yang Jarang Nak Jumpa Pada Syarikat MLM Lain

Assalamualaikum

Selamat pagi dan salam Sabtu. Hari ni dah 3 Oktober dan masih awal untuk Attiey kongsikan sereta sebarkan PROMOSI yang sedang berlangsung di Shaklee untuk para pengguna tersayang. Attiey percaya tak banyak syarikat yg akan buat promosi berganda macam ni. Dahla kalau jadi ahli bayar sekali je seumur hidup. Yuran pun tak sampai RM100. Kalau tak nak buat sebagai sumber pendapatan, boleh je untuk makan sendiri dan still ada peluang untuk dapat money cashback dalam bentuk bonus kan.

Banyak bebel pulak. Hehe.

Apa promosinya?


Vitamin E ni membantu menyuburkan sel-sel dan organ reproduksi lelaki serta melancarkan peredaran darah. Ia juga dikenali sebagai "sex food".

Baca Fungsi Omega Guard

4 produk ada promo bulan nih.  Untuk dapatkan lebih penerangan macam mana nak kira dan berapa harga asal boleh contact Attiey untuk pertanyaan.

Oh ye, Pakej YES masih berlansung ye untuk Set Hamil dan Set Berpantang.  Dapat FREE Vitalea lagi untuk bulan ni..


FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...