Beriadah di Taman Tasik Shah Alam



Dari malam td lg kakak tunggu nak datang sini. Sebab katanya bosan kat umah takde buat pape. Yela, cuti sekolahkan. Walaupun x cecah umur wajib skolah lg tapi sebab kakak ni dah biasa ramai-ramai dari zaman taska, so dia cepat boring bila duduk umah takde aktiviti.

Udara memang tak berapa nak cantik. Agak kabur jugak tapi tak seteruk tiga pat hari yang lepas.

Mula-mula ngantuk jugak kakak tp bila dah nmpak buaian, happy sgt. Pastu round naik gelungsur 7-8 kali. Semua jenis slide dia try smpai mlecet kaki. Hehe.

Takpe, asalkan puas hati.

Dah siap sarapan, bawak main lagi sekali. Adib excited sungguhla sebab tak pernah datang sini sejak dia pandai jalan.

Dalam pukul 10 camtu kitorang gerak balikla sebab matahari dah mula trasa bahangnya.

Chow sin ciiii....hiks.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...