Blog Archive

August 19, 2015

Phytocol-ST ™ Membantu Menurunkan Kolestrol Secara Semulajadi



Jangan  sangka orang bertubuh gempal sahaja yang mempunyai kolestrol yang tinggi tetapi golongan kurus juga tak terkecuali. Ramai orang bertubuh kurus yang saya kenali disahkan mempunyai kadar kolestrol yang tinggi. Kenapa? Tak lain tak bukan kerana mereka sangka orang kurus memrlukan lemak untuk gemuk. Jadi, semua benda berlemak dibantainya termasuk kulit ayam, makanan berminyak, masakan bersantan dan macam-macam lagi.


Di sini, saya temukan anda dengan info mengenai Phytocol-ST ™ yang boleh membantu untuk menurunkan kolestrol anda secara semulajadi.

Phytocol-ST ™ adalah formulasi proprietari dengan bahan-bahan yang terbukti secara klinikal membantu penyerapan kolestrol dan menurunkan kolestrol LDL.

  


Keistimewaan Phytocol-ST ™ Shaklee
  • Dibuat dengan gabungan kuat sterol dan stanol yang wujud secara semulajadi di dalam tummbuhan, buahan, sayuran dan bijirin.
  • Membekalkan 2 000 mg sterol dan stanol tumbuhan setiap hari.
  • Sterol dan stanol tumbuhan telah dibuktikan secara klinikal di dalam lebih dari 80 kajian untuk menurunkan kolestrol LDL
  • Membekalkan 100% saranan National Institutes of Health's (NIH) untuk sterol dan stanol tumbuhan setiap hari.
  • Bebas dari kandungan Gluten
  • Disahkan dengan Star-K Kosher


Info Penting
Sterol dan stanol yang wujud secara semulajadi di dalam tumbuhan, buahan, sayur-sayuran dan bijian, telah terbukti di dalam banyak kajian, mampu menurunkan kolestrol LDL (kolestrol jahat).

Bagaimana Sterol dan Stanol Berfungsi?
Sterol dan stanol tumbuhan dimakan dari makanan atau supplemen. Oleh kerana struktur mereka sama dgn kolestrol, sterol dan stanol akan bersaing untuk penyerapan di dalam usus.


Sterol dan stanol tumbuhan akan terikat kpd reseptor di dalam usus dan meninggalkan kolestrol di belakang.
Keputusannya adalah hanya sedikit kolestrol akan diserap oleh tubuh dan juga sedikit kolestrol akan dibebaskan di dalam salur darah.

Phytocol-ST ™ membekalkan 2000 mg sterol dan stanol tumbuhan setiap hari. Untuk mendapatkan amaun yang sama, apa yang perlu anda makan setiap hari adalah


Jadi, untuk memudahkan kita maka Shaklee telah membawakan Phytocol-ST ™  pada  hari ni. Jimat masa kan.




Kolestrol Adalah Faktor Risiko Untuk Penyakit Jantung


Tahap kolestrol yang tinggi adalah faktor utama untuk mendapat penyakit jantung dan satu daripada cara untuk mengurangkannya adalah dengan mengurangkan jumlah kesemua kolestrol baik dan jahat. Terdapat kajian yang menunjukkan sebatian semulajadi yang dipanggil sterol dan stanol tumbuhan, apabila ditambah ke dalam diet akan mengurangkan kolestrol dengan amat ketara sekali.

Sterol dan stanol wujud secara alam semulajadi di dalam tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin. Oleh kerana struktur mereka sama dengan kolestrol maka mereka bersaing untuk proses penyerapan dan seterusnya membantu untuk menurunkan tahap kolestrol di dalam tubuh.

Siapa Perlukan Phytocol-ST ™?

Ianya adalah untuk mereka yang mempunyai tahap kolestrol yang tinggi dan mahu cara yang semulajadi untuk menurunkan kolestrol mereka.

 



 

Testimoni di atas adalah bukti bagaimana Phytocol-ST ™ dapat membantu dalam menurunkan paras kolestrol seseorang sehingga 22%. Banyak tu.



Ya, disarankan untuk mengambil  Phytocol-ST ™ bersama dengan hidangan bukan semasa perut kosong. Untuk tip dan panduan selanjutnya, boleh hubungi saya tau.

 
FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...