Blog Archive

August 5, 2015

B-Complex Bantu Anda Jadi Pekerja Cemerlang dan Siapkan Semua Tugasan Pejabat Dengan Cepat

Pagi keluar rumah kalau nak elak jem mungkin keluar awal. Balik pulak beratur dalam jem. Dapat nasib langkah kanan, jalan clear cepat sampai tempat dituju. Sampai rumah ada yang lagi setengah jam nak maghrib. Lepas maghrib makan malam, nak tunggu Isya' mata dah hampir layu...Badan penat apa lagi larat nak buat?

Esok nak ulang rutin sama lagi. Bosan? Penat? Apa  nak dikata, demi sesuap rezeki kan..
Silap percaturan, ada kerja yang tak sempat siap. Bos dah minta tapi nak jawab apa? Pening..pening.

Apa kata cuba B-Complex untuk legakan stress anda? Kenapa? Kerana Vitamin ini memainkan peranan dalam mengawal perubahan mood dan emosi kita.

Ia membantu mengawal tekanan dan rasa gementar dengan menguruskan neurotransmitter (penyampai semulajadi otak yg mengawal mood dan emosi).

Jika anda memang mengamalkan Vitamin B-Complex ni, anda juga wajib tahu bahawa vitamin ini mudah musnah dengan wujudnya kafein, alkohol, nikotin dan gula. Jadi, sia-sialah pengambilan Vitamin B-Complex tu. huhu.

Lagipun B-Complex ni tidak dapat disimpan dalam badan, sebab tu perlu diambil setiap hari terutamanya waktu pagi untuk membekalkan tenaga bagi memulakan kerja kita.

Bila dah bertenaga dan tak stress, tugasan dapat disiapkan dengan baik dan takdelah cepat sangat tutup lampu ek...hihi
FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

1 comment:

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...