Blog Archive

June 3, 2015

Rahsia Bantu Pelawasan dan Cara Atasi Sembelit Dengan Herblax

Balik kampung tempoh hari ada beberapa teman rapat dan saudara terdekat tanya ati Shaklee ada tak produk untuk atasi sembelit? Sebab dah lama sangat duk dalam toilet sampai pening kepala tapi tak juga setel..
 
Ati terus cadangkan Herblax

 
 
Kenapa saya cadangkan herblax?
 
Herb-Lax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba termasuk daun senna yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus (macam julap tapi bukan julap).Juga sangat digalakkan untuk ambil sebelum memulakan sebarang program pengambilan suplemen/makanan tambahan.Herblax membantu mengeluarkan toxin dan racun yang tersimpan dalam badan kita.
 
Jika nak bantu pelawasan(atasi sembelit) ambil herblax sebelum tidur,
 
 "Kanser usus adalah kanser kedua paling lazim menyebabkan kematian di Malaysia dengan anggaran 3,500 kes baru setahun"
Menakutkan!
Jadi untuk 'jaga' usus kita ni, saya cadangkan kita ambil HerbLax juga.
Ingat ya yang kolon/usus kita ni hanya tahu MENYERAP sahaja. Dia tak tau mana satu nutrien, mana satu toxin, mana satu baik jahat. Banyak penyakit bermula dari usus/kolon perut. Jadi untuk mengelakkan pencemaran kat usus kita, kita kena jaga kolon/usus kita bagi sihat.
 
 
Jika nak 'BERSIHKAN' badan, ambil herblax selepas lunch/dinner .
Bila dinding usus kita bersih,barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.
Herblax bukan untuk orang gemuk atau yang nak diet ja.ORANG KURUS pun kena ambil. Sebab semua orang pun ada USUS yang harus dijaga dengan baik



FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...