Shaklee Buat Saya Jadi Jutawan?

Assalamualaikum semua pembaca

Suka untuk saya kongsikan hal ni bila bangun di pagi hari dan terasa cergas serta bersemangat.
Dua tiga hari lepas, saya rasa lemah dan tak bersemangat. Asyik nak tidur je.
Bila saya fikirkan semula, mungkin gaya hidup yang tak aktif serta pemakanan yang tak sihat.

Akhir-akhir ni, saya suka buat kerja lewat malam dan saya memaksa diri saya untuk mengambil minuman berkafein. Bukan sikit tapi banyak. Saya amalkan 2-3 minggu jugak dan saya kurang bersenam.

Hasilnya, badan selalu lemah-lemah, berangin dan rasa penat yang berpanjangan.

Jadi, saya ambil keputusan untuk sambung ESP Shaklee. Kebetulan saya nak qadha' puasa Ramadhan saya yang belum berganti.

 Cara minum mudah sahaja. Hanya bancuh 2 sudu bersama 150ml air suam dan shake..shake..shake sampai sebati.

Saya minum pada waktu sahur selepas makan nasi bersama telur goreng. hehe.

Hasilnya, saya sedar bahawa badan saya tidak cukup nutrisi sebelum ni.

Saya ambil ESP waktu sahur dan saya mampu untuk terus bertenaga sehingga malam. Tanpa rasa penat. Memang ada rasa lapar tapi tak terlalu buat saya jadi lembik dan lemau.

Jadi, kenapa Shaklee?

Kenapa saya tak pilih minuman brand lain atau ambil saja minuman penambah tenaga?

Jawapannya kerana saya yakin, Shaklee ni Semulajadi, Selamat Dan mampu buat saya Sihat.
Dengan izinNya.

Saya rasa nak sangat kongsikan minuman ni dengan semua orang di luar sana untuk sama-sama sihat macam saya. Sama-sama cergas dan beruntung macam saya.

Rugi sangat bila saya tak berjaya menyedarkan mereka di luar sana untuk berhenti mengambil minuman dalam tin yang kita tahu memang banyak kandungan gula tu. Sedih saya.

Dengan rasa keterujaan untuk membuat semua orang sekeliling saya sihat, Shaklee mampu memberi push factor kepada saya supaya berusaha dan berjaya agar saya mampu menghulurkan makanna-makanan kesihatan dari Shaklee untuk bersama-sama dinikmati oleh mereka di luar sana.

Bersama usaha saya serta pertolongan dari Allah, saya mampu untuk mendapat Bonus setiap bulan dari Shaklee. Wow...ini yang semua surirumah inginkan!

Menjana pendapatan dari rumah bersama-sama dengan anak-anak. Ya, betul! Kerana Shaklee menyediakan semuanya di hujung jari. Dari memilih produk, meneyebarkan kepada orang ramai dan seterusnya buat pesanan.

Senang kan?

Alhamdulillah, bukan downline yang saya kejar pada waktu mula-mula saya hulurkan wang pendaftaran satu ketika dulu. Hanya untuk kegunaan sendiri semata-mata apabila saya melihat hasil yang sangat membanggakan dengan Set Menyusu Shaklee.

Namun sekarang, saya rasa bertuah kerana saya masih berada di dalam kumpulan iReach Shaklee ini untuk bersama-sama sebarkan kebaikan dan menjana pendapatan.

Anda nak jadi jutawan bersama kumpulan kami?
Jom?

Rafhati Mohamad Napi 
id: 869588
♥ sms/whatsApp: 013-9218084 
♥ Emel : are_t84@yahoo.com 
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey 

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...