Resipi Kuih Donat Gebu

Resipi ni dah lama dapat... Tapi sempat print screen je sebabnya nak salin atas kertas mcm lambat pulak..hihi





So, dengan semangatnya ati pun beli tepung, yis, dan mentega tu guna planta kat umah jer.




Dah uli semua bagai, doh mini donut jadi rupe ini. Ati saje wat comel comel sebab nak bagi kakak tertarik.

Dah siap goreng...



Dan tabur gula yang dah siap blend...masuk dalam bekas...goncangkan sikit spya gulanya rata..

Hasil? Memang gebu gebas...dap dap dap

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...