Blog Archive

May 5, 2015

Projek ‘Shaklee Cares For Our Children’ di Sabah



Lebih 800-pelajar daripada 66-buah sekolah rendah dan menengah dalam Parlimen Beaufort menerima bantuan nutrisi dari Syarikat Shaklee Malaysia melalui Projek ‘Shaklee Cares For Our Children’.

Antaranya, SMK Beaufort 1, 2 dan 3, Sekolah Menengah St. Paul, Sekolah Menengah St. John, SMK Kota Klias dan SMK Gadong di Beaufort.

Menurut Presiden Shaklee Malaysia, Victor Lim, program fasa ke-3 itu memberi tumpuan kepada pelajar kurang berkemampuan serta pelajar terjejas banjir untuk mendapatkan nutrisi bagi tujuan penjagaan kesihatan tambahan. Ia melibatkan sumbangan bernilai 1.6-juta ringgit.

Beliau ditemui media semasa majlis penyerahan bantuan berkenaan kepada murid SK Pekan Beaufort yang disempurnakan Ketua UMNO Bahagian Beaufort, Datuk Isnin Haji Aliasnih di Beaufort.

Datuk Isnin yang ditemui pemberita turut berharap, sumbangan itu akan memberi manfaat kepada pelajar bukan sahaja dalam aspek kesihatan tetapi juga peningkatan pembelajaran.

Sebelum ini, fasa pertama dan kedua projek kemasyarakatan Shaklee Malaysia itu telah dilaksanakan di Kota Kinabalu dan Semenanjung.
FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey
*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...