Hapuskan Alasan



Lihat gambar dan abaikan bends yang bersepah tu.. Hehe.

Kenapa tiba-tiba dik upload gambar pagar ni? Hurm...Ati nak cakap tentang alasan sebenarnya.

Dua tiga minggu ni selalu la duk fikir kenapa asyik delay msak sampai suami balik baru kalut nak buka peti ais amin lauk?

Fikir punya fikir ku rasa mungkin sebab si kecik yang suka masuk dapur capai dapur jd punca ku malas nak jenguk dapur.

So, demand ngan encik somi safety guard. Mintak to long beli kan..

Tuptup bila dah pasang, ada juga kdg2 delay masak...

Kenapa ek?

Hurm...

So, saat Ati sedar yg kdg2 Ati cuma mewujudkan alasan... I knew I had to change.

Hapuskan alasan dan katakan boleh!

Jangan sesekali jadikan anak-anak sebagai alasan untuk menghadkan kemampuan kita. They are so valuable... Yang selalu menyuntik semangat sebenarnya..

Kakak dan Adib, umi sayang dua-dua.. Love both of you till Jannah😁😍

2 comments:

  1. in shaa Allah smga dipermudahkan
    nk tnya beli mana pagar tu.mcm nk letak juga la kt dpur.skrg ni just halang dgn tong air besar j.bila guna walker anak saya x dpt la smpai ke dapur.tp kalau merangkak komfem lepas..
    aduh duh duh

    dear, minta tolong, tolong doakan semoga suami saya cepat sembuh.kena admit wad koi 12 mlm td sbb demam denggi
    terima kasih

    ReplyDelete
  2. Amiin (^_^)
    Sy beli ni kat kedai perabot RM150 + extension tapi rasanya boleh dapat lagi murah. Cuba cari ye sis. Sangat membantu sbb si kecik x msuk dpur lg since kat dpur mcm2 ada.

    Inshaa Allah, minta suami bnyakkan minum air sbb kesan virus hanya boleh kluar dri sistem bdn melalui urine. banyak kencing xpe.

    Adik sy baru kena 2 bulan lepas. Jatuh teruk juga platlet dia. 3 something. Lupa dah.

    Smoga cepat sembuh.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...