Nak Beli Shaker Shaklee ?

Assalamualaikum dan Salam Penghulu Segala Hari, hari Jumaat


 Buat anda yang dah biasa dengan ESP, mesti anda dah tahu fakta kat atas kan?
Satu lagi fakta yang memang semua orang patut tahu adalah ESP dihasilkan dari soya yang ditanam secara organik serta tidak melalui perubahan secara genetik yang dikenali  sebagai Non GMO Soy!


Resipi asas dia senang je seperti gambar di atas.
Tapi, biasanya saya minum tanpa gula pun dah sedap dan berlemak.
Kalau nak rasa manis tu boleh cuba campur dengan Tropikana, Milo atau jus buah lain macam smoothy tu. Sedap sangat.


Lepas tu boleh kacau atau nak senang, guna shaker. Hurm, Shaklee ada sediakan Shaker khusus yang cantik camni. kalau nak order boleh hubungi saya...tapi saya tak jual borong tau.

Harga? RM10.60 tak termasuk kos pos.

Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...