Manfaat ESP Lebih Dari Sekadar Minuman Tenaga Tapi Boleh Buat Masker Juga!

 Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh

Mac masuk bulan baru dah rupanya ye. Cepat betul  masa berlalu..
Seiring dengan masa yang berlalu, umur kita pun makin bertambah betul tak?
Maksudnya kita makin perlu strict bila tiba soal pemakanan dan juga makanan tambahan. Opss..bukan makan bertambah ok..hehe


Bagi anda yang sedang tercari cari sesuatu yang bagus untuk kesihatan tapi bukan dalam bentuk pil atau tablet, ESP adalah minuman terbaik untuk anda.

Kenapa?

Kerana ESP mengandungi kacang soya Non-GMO iaitu yang tidak diubahsuai secara genetiknya.
Bagaimana tu? Ok, soya yang digunakan diproses di bawah suhu yang rendah dan tidak melibatkan alkohol. Melalui pelbagai kajian saintifik dan klinikal, ianya disahkan tiada bahan kimia digunakan.

Apa yang lebih penting, terdapat 22 jenis asid amino terkandung di dalam ESP ini yang mana  9 asid aminonya tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. ianya amat penting kerana jika badan kita kekurangan asid amino , badan kita akan men"curi" protein dari otot! Alamak!!! Jadinya otot akan lemah dan tak kuat pula.

Jangan risau sebab ESP ni sesuai untuk semua peringkat umur dari umur setahun ke atas.Perlu anda tahu, ia memang rendah lemak, rendah kolestrol dan sangat mudah diserap oleh badan.

Kandungan glisemiknya yang rendah memberi banyak manfaat kepada mereka yang menghidap diabetes kerana kandungan gulanya dilepas secara sedikit dan perlahan-lahan. takdela badan terkejut kan.

Macam mana nak buat masker? Ini khusus bagi mereka yang nak guna ESP 2 in 1. Bila minum, kacau-kacau kan. Pastu tengok-tengok ada baki powdernya tak hancur kat dalam mug tu..Nak buat apa ek? Jangan buang ok... boleh buat masker. Hasilnya kulit akan terasa lebih bersih dan lembut



Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...