Cuti Sekolah Bermula Di Johor

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaatuh

Selamat bercuti kepada yang dah mula bercuti sekolah. Ke mana destinasi anda yer..

Ati nak share gambar...







Setelah sekian lama duk tunggu nak pegi Johor, akhirnya tiba juga kami di sini. Alhamdulillah.

Sampai dalam tengahari, petang baru keluar balik meronda tapi takde rezeki nak masuk Hello Kitty, kita singgah ajelah kat Medini Mall..

Ektelli hujan lebat n tak nampak aper pun..

Oklah,tu je dulu nak update, esok sambung lagi...nite.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...