Akhirnya itu pilihan ku...

Assalamualaikum.

Waa..tajuk tak leh blah. hehe.
Pilihan ape ni? kan hari tu ati ada post pasal pilihan tempat  untuk Raisha belajar tahun 2015 kan.
So, semua dah setel, Alhamdulillah, Allah mudahkan urusan.

Pilihan kami adalah PASTI yang berhampiran dengan rumahla kan. Kenapa bukan Genius Aulad, Little Caliph dll?

Rasanya untuk pilihan-pilihan lain ati kiv dulu sebab tahun baru nak biasakan Raisha dengan suasana sekolah. Bergaul dengan cikgu, kawan. Sebelum ni memang dah biasa ke taska tapi di taska tak formal sangatkan. Budak lebih banyak tidur je..opsss..ye ke.? Tempat tu je la. tempat lain mungkin tak.

So, hari ni Raisha sangat eksaited ( perosak bahasa ni) nak bangun pagi dan sangat behave. maknanya semua pun angguk je. bagus kakak!

Semoga kaka jadi anak yang solehah. Amiin.

Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...