Sesi Galakan Kreatif Kakak Raisha



Semalam punye cerita ni.Petang tu otw balik dari skool, Attiey saje2 nak melawat..hehe..melawat Mr. DIY di aeon bukit raja.
Katanya besar dan bnyak pilihan.

Bila sampai, jenuh jugak mncari sbb x pernah masuk situ walaupun adala dua tiga kali sampai kat aeon ni.

Hasilnya seperti gambar di atasla.
Dalam bnyak2 barang, mmg bnyak yg Raisha berkenan tp ini saje yg umi bagi. Takmo biasakan kakak ni dgn habit setiap kali g kedai mesti nak beli barang.

Balik rumah, jenuh jugak melayan kakak buat macam2 bentuk. Itupun lpas bg kata kata smngt yg dia boleh buat. Kalau tak...kakak tak pandaila, umi tolongla...hihi.

Ok, selamat melayan kerenah anak anda :-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...