Blog Archive

August 17, 2014

Anda Mahu Kurus Secepat Mungkin?




Attiey : 0139218084

Nak Kurus, Nak Kurus, Nak Kurus...

Tapi bagaimana ? Semuanya tak berhasil ?

Mencari Cara mudah + selamat + murah untuk kurus. 


Slimming Set Cinch

Kenapa Slimming Set Cinch ?

1- Cinch Shake 
(terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Choclate) - boleh pilih mana yang anda suka

Cinch Shake adalah serbuk protein yang diperkaya dengan leucine iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan.
Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda.


Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.
Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%

Cinch Shake : Ia membakar kalori, di samping memberi rasa kenyang, dan dalam masa yang sama, ia memelihara otot tubuh. Ia bertindak sebagai makanan gantian. Boleh dibancuh bersama fibre.. Cinch membantu memelihara otot.. jadi, ia hanya membakar lemak, bukannya memusnahkan otot-otot kita..Jadi, jika anda sudah kurus nanti, tiadalah kelihatan kulit-kulit dan otot-otot yang menggeleber.. sebab otot anda terpelihara.

2- Lecitin
Membantu memecahkan / membakar lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses pe-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.

SEBELUM TU...

Anda perlu DETOK dulu segala yang tak diperlukan daam badan seperti lemak, lendir , sisa makanan yang tak diperlukan dengan HERBLAX sebagai permulaan utk melancarkan lagi proses ini  


Herblax  ni membantu meningkatkat proses pencernaan secara lawas (mencuci usus). Apabila usus sihat, proses penyerapan nutrient lebih efektif. Ramai orang mengalami masalah berat badan kerana usus tidak sihat, sembelit atau menghadapi masalah penghadaman.

Bagi anda yang serius nak turunkan berat badan, Anda ambil Slimming Set Cinch ( Cinch Shake + Lecithin) 


****Jika Berminat Nak Dapatkan Produk Shaklee...nak Jadi Ahli****

 RAFHATI MOHAMAD NAPI (ID 869588)

SEBARANG PERTANYAAN: SMS@WHATSAPP: 013 9218084

 Facebook : Attiey Mohamad

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...