Blog Archive

April 5, 2014

Set Shaklee Untuk Sembelit


Masalah sembelit pernah terjadi pada semua orang sama ada kerap atau tidak bergantung pada corak pemakanan seseorang itu. Ada yang suka minum jus tetapi lupa untuk emngambil buah-buahan yang mana penting untuk sistem perkumuhan. Bila kekurangan serat, ia menyumbang kepada masalah sembelit la kan.

Bagi menangani masalah  sembelit ini. Alfalfa Complex dan Lecithin Shaklee sangat membantu anda. Alfalfa complex kaya dengan serat yang diperlukan untuk melancarkan pelawasan. Manakala Lecithin pula bertindak sebagai pemecah lemak, melembutkan najis, melembabkan usus dan meleraikan toksin di usus. Sudah tentu minum air putih secukupnya setiap hari adalah penting.
 
 

SEMBELIT, TIPS ATASI SEMBELIT, CARA ATASI SEMBELIT, SUPPLEMENT SHAKLEE UNTUK SEMBELIT, ALFALFA SHAKLEE, LECITHIN SHAKLEE, OSTEMATRIX SHAKLEE


Memang berkesan dan membantu melengkapkan keperluan serat anda setiap hari. Sepanjang saya menggunakan alfalfa complex dan lecithin untuk tujuan memperbanyakkan susu badan, untuk kesihatan dan mental, saya  tiada masalah sembelit. Setiap hari mudah untuk ke tandas ^__^.

Pengambilan ostematrix shaklee sebanyak 4 biji sehari secara konsisten juga membantu menangani masalah sembelit terutamanya dikalangan wanita lepas bersalin dan juga orang tidak suka makan sayur sayuran. 

SEMBELIT, TIPS ATASI SEMBELIT, CARA ATASI SEMBELIT, SUPPLEMENT SHAKLEE UNTUK SEMBELIT, ALFALFA SHAKLEE, LECITHIN SHAKLEE, OSTEMATRIX SHAKLEE
Pengambilan ostematrix ni pun membantu mengurangkan masalah kekejangan setiap kali anda bangun pagi dan anda mahu cepat-cepat ke tandas dan perut merasa selesa dan tenang apabila di tempat kerja..
 
 

******Jika Berminat Nak Dapatkan Produk Shaklee...nak Jadi Ahli******
 RAFHATI MOHAMAD NAPI (ID 869588) 
SEBARANG PERTANYAAN: SMS@WHATSAPP: 013 9218084 - bila-bila masa pun boleh je Facebook : Attiey Mohamad 

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...