Blog Archive

April 15, 2014

Kenapa Anda Perlu Mendaftar dan Bagaimana Cara Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee Dengan Group Yang Hebat

Attiey: 013-9218084





Sangat best dan takkan rasa nak undur diri bila anda ‘terjebak’ dalam group Shaklee kami ni.. ada jer aktiviti dan anugerah yang mendebarkan ahli-ahlinya. Bukan berdebar sebab takut, tapi berdebar bila menyerap aura-aura hebat para master yang ada.. Kenapa saya sebut PARA MASTER? Ramai sangat ke?


Haa… kalau nak tahu kenala join.


Yang pastinya, tiada kerugiannya jika anda di luar sana tu mendaftar dengan group saya ni. Group hebat di bawah naungan tiga orang master ternama Shaklee. 


Anda tak perlu risau kot-kot anda akan ditinggalkan terkontang kanting selepas menjadi ahli kerana kami akan memberi  sokongan secara berterusan.Sebagai contoh, kita ada webinar yang mana akan di handle terus dari leader yang sangat hebat. Kenapa saya banyak gunakan perkataan hebat?  Nak buat cemane, MEMANG HEBAT.. kalo tak takkan dapat 4-5-6-7 +++ angka bonusnya? Hehehe


Selain tutorial secara online, yang paling rasa sangat berguna ialah kelas dan coaching secara offline turut diadakan. Kadang-kadang ahli-ahli akan dijemput untuk join seminar yang diadakan di beberapa negeri mengikut masa-masanya. Hurm, sapa nak grab ilmu, boleh join termasuk andalah setelah  anda mendaftar  menjadi ahli.

Andainya semua yang saya sebutkan kat atas ni belum cukup untuk anda rasa kenapalah anda perlu join group kami ni..hurm  jika anda memang suka gathering  secara santai , group ni memang pilihan tepat  Cuma  dalam masa ber-gathering  tu, kami ada discussion utk tambah ilmu. Menarik bukan? 

Saya rasa sangat bangga dengan kumpulan ni dan juga Master-master yang menaunginya sebab tak putus-putus bagi tips dan tunjuk ajar untuk jana pendapatan dengan Shaklee ni. Marvellous.

Andainya anda masih ragu-ragu tentang status halal Shaklee ni, jangan risau. 


Bisnes Shaklee memang disahkan Halal dan mendapat sijil halal yang sah dan ianya juga adalah perniagaan berasaskan produk bukan cakap semata-mata.

Bagaimana Nak Mula?

-          Bayar yuran RM75 ATAU

-          Buat pembelian RM660 untuk keahlian PERCUMA, ATAU

-          Pembelian 2 botol Vivix   ATAU

-          Pembelian 3 kotak Collagen Powder


 

****Jika Berminat Nak Dapatkan Produk Shaklee...nak Jadi Ahli****

 RAFHATI MOHAMAD NAPI (ID 869588)
SEBARANG PERTANYAAN: SMS@WHATSAPP: 013 9218084 - bila-bila masa pun boleh je
Facebook : Attiey Mohamad

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...