Blog Archive

February 7, 2014

Cara Mendaftar Sebagai Ahli dan Pengedar Shaklee





Salam...Anda Berminat?

Ati dulu mula mula amik shaklee sebab niat nak tambah susu. masa tu Raisha baru 6 bulan dan time tu  bulan puasa.

Mula2 amik, pastu nak repeat order. Kali ketiga terus daftar jadi ahli...

urm, sape yang berminat...nak join Shaklee tak susahpun... bahkan banyak manfaat yg kita dapat selepas tu.



Kelebihan dan Cara mendaftar Keahlian Shaklee

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee


Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya (sms/email untuk medapatkan no id) sebagai sponsor/upline.


Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).



Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.



Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya  (sms/email untuk medapatkan no id) sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee sendiri.



Apa kelebihan jadi ahli Shaklee



Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli (boleh sms/call attiey : 0139218084 untuk mengetahui Pricelist Shaklee). Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.
Dengan menjadi ahli di bawah Shaklee2u (menggunakan ID saya sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.

Bila anda telah mendaftar sebagai ahli, anda akan dibekalkan dengan kit permulaan yang banyak kegunaan ni... 




 ***********Jika Berminat nak Join Biz Shaklee...nak Jadi Ahli************
RAFHATI MOHAMAD NAPI (ID 869588)
 SEBARANG PERTANYAAN: SMS@WHATSAPP: 013 9218084 - bila-bila masa pun boleh je
Facebook : Attiey Mohamad

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...