Cara Pengambilan Yang Betul Bagi Set Asas Kurus Alfalfa Complex dan Lecithin Shaklee

Semoga kita semua berada dalam keadaan yang sihat walafiat semua yer..skema betul ayat ni...hihi

Ada yang tertanya-tanya dan mencari-cari panduan dan cara untuk makan Lecithin dan Alfalfa ni. Kat bawah ni ati bagi cara-cara yang disyorkan..



 


Alfalfa Complex shaklee:

cara makan:

-3 biji selepas sarapan,3 biji sebelum tidur(untuk yang baru nak mula makan,ambil 2 biji lepas sarapan dan 2 biji sebelum tido dah cukup sebab takut tak sesuai dengan badan,jadi ambil dos rendah dulu ya)

 
-bagi yang dah lama amalkan,boleh tambah dos lagi...maksimum 10 biji alfalfa sehari..

 
lecithin shaklee:
cara makan:
-3 biji selepas makan tengahari
-3 biji selepas makan malam

macam tu saja...mudah kan...minum air sekurang kurangnya 3L sehari,banyak lagi bagus...lagi berkesan supplement kalau banyak minum air..boleh buang toksin dalam badan...kalau toksin banyak,kesan supplement akan terganggu...


OK, selamat mencuba yer.

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

:::Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya di are_t84@yahoo.com | SMS 013-9218084 untuk tips kesihatan/kecantikan.

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...